In schimbul plăţii abonamentului primiţi :
-În primul rând deplasarea la sediul dvs, la cerere - nu se taxeaza în plus - in cel mai scurt timp
-Consultanţa tehnică specializată pentru ca să fiţi siguri ca aţi făcut alegerea cea mai potrivită
-Prevenire si mentenanţa hardware si software a sistemelor sau reţelei dumneavoastră
-Servicii de back-up date - la cerere, în funţie de tipul abonamentului ales - pentru a nu suferi din cauza pierderilor de informaţii esenţiale
-Răspuns prompt la solicitări pentru a vă putea desfăşura fluent şi nestingherit activitatea
-Furnizarea de produse IT, hardware (componente, dar si periferice şi alte gadget-uri de ultimă generatie) şi software (produse de contabilitate, management, antivirusi, sisteme de operare, etc.) necesare activităţii dumneavoastră direct la sediu, la preţuri competitive si cu transport gratuit.
-Confidenţialitatea noastră în privinţa problemelor avute, configuraţiei sistemelor, informaţiilor si programelor cu care s-a intrat în contact.
-În cazul în care este necesar, instructaj pe scurt privind utilizarea adecvată a sistemelor
-Posibilitatea de a asigura (la solicitarea expresă) ajutor tehnic prin telefon sau e-mail - în cazul în care clientul consideră că ar fi în avantajul său să rezolve astfel problema.
-Facilitatea de a lucra în permanenţă cu un singur angajat al firmei noastre desemnat special societaţii dumneavoastră pentru a evita pe cât posibil problemele de comunicare si variaţiile dăunătoare în prestarea serviciilor .
-În cadrul contractelor de service putem să preluăm şi sarcina de a ne ocupa de echipamente aflate în garanţie sau post garanţie la alti furnizori.
|